I OBYČEJNÁ TUŽKA ZDE MŮŽE BÝT NĚKOLIK LET !
Počet shlédnutí: 2274
Značky
Čemu slouží tato propagace? Většina firem používá drobné, i dražší propagační předměty v podstatě ke dvěma účelům.

Propagační předměty mohou mezi veřejností „obíhat".
Odznáčky, propisky, klíčenky, žetony do nákupních košíků, bloky aj. Nejen ony, ale i celá řada mnohem dražších předmětů patří neoddiskutovatelně k firemní komunikaci a nástrojům, které pomáhají šířit povědomí o značce a jejich produktech či službách.
Čemu slouží tato propagace?
Většina firem používá drobné, i dražší propagační předměty v podstatě ke dvěma účelům. Dárkové předměty rozdávané obchodním partnerům, novinářům a zákazníkům. Nesou logo firmy, ale v rámci svého životního cyklu se mohou dostat na místa, kam se podvědomí o značce společnosti nedostane.
Vždy je potřeba dbát na to aby byly jsou vkusně doplněny o základní informaci o práci firmy, jejích produktech a o www adresu eventuelně o kontakty. Představují sympatický generátor zájmu o firmu a o kontakt s ní ve virtuálním prostředí přenesený do prostředí skutečného.
Zvýšení důvěryhodnosti firmy v očích partnerů a těch, které jimi obšťastníme. Rozšíření povědomí o existenci značky mezi veřejností.
Zvýšení zájmu o firmu, zvláště pak o její veřejně dostupné informace (právě proto je dobré na předměty umisťovat nejen loga a názvy, ale i URL adresy)

Existuje celá řada předmětů a značkových dárků, které firmy dávají svým partnerům a médiím.
Zařaďte tedy i vy reklamní a dárkové předměty do portfolia vaší reklamy.
K čemu je možno takové reklamní předměty využít?
Především prostřednictvím nich můžete snadným způsobem získat nové zákazníky či klienty. Nenásilnou, sympatickou formou jim vložíte do podvědomí informace o vás.
Reklamní předměty však můžete využít i jako dárek pro vaše dlouholeté a významné klienty třeba v době Vánoc nebo při jejich životních jubileích. Můžete je obdarovat i v okamžik, kdy od nich získáte nějakou zakázku. Dalo by se říci, že se může jednat o něco, jako je „pozornost podniku".
Reklamní a dárkové předměty jsou v současnosti k mání v mnoha variacích. Může se jednat o textilní výrobky, přes dekorační prostředky a konče třeba užitečným vybavením domácnosti.
Vezměme si takové reklamní předměty, jako jsou propisky, klíčenky, kalendáře, magnetky nebo diáře s reklamním potiskem. Takové předměty sou nejen skvělou reklamou, ale mohou posloužit také jako praktický dárek pro naše zákazníky. A co si budeme nalhávat, každého z nás občas nějaký, byť sebemenší, dárek potěší.
Navíc je potřeba se zmínit také o tom, že takové předměty jako jsou například kovové klíčenky, propisky nebo diáře něco vydrží a mohou tak sloužit našim zákazníkům poměrně dlouho a zároveň nám stejně dlouho mohou dělat reklamu.
Využití reklamních předmětů může být i širší. Můžeme je třeba použít jako ceny do soutěže naší firmy, kterou budeme pořádat na našich webových stránkách a podobně.
V celkovém důsledku mnohdy zjistíte, že investice do reklamních předmětů se vám vyplatí mnohem více než investice do jiného druhu reklamy.
A navíc taková reklamní klíčenka nebo propiska se dá pořídit doslova za pár korun.
Například propisovací kuličková pera můžete pořídit v e-shopu od 3 Kč.
A navíc je přímo potiskneme dle návrhu. Zkušenosti máme více než 20 leté.
V poslední době jsou hojně využívány předměty k propagaci firmy nebo služby například hrnky a skleničky. Více méně z oblasti domácnosti. Jsou praktické a přinášejí uživateli přidanou hodnotu v jejich použití. Jsme specialisté na potisk a umíme tisknout prakticky všechny motivy na tyto speciální povrchy (keramika, porcelán, sklo aj.)